Uw feedback wordt op prijs gesteld! 

Als de site op uw computer niet goed werkt dan verzoeken wij u een berichtje te sturen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Bij ons bekende problemen

  • De mobiele site werkt niet met Windows Phone 10 in de Edge Browser. De datumroller reageert niet

Veel gestelde vragen

  • Kan ik een tussenpunt voor een route opgeven?
    Nee dit kan helaas niet. Deze optie zal in een toekomstige versie beschikbaar zijn;
  • Ik heb veel uiteenlopende bestemmingen. Elke keer dat ik Tripcast raadpleeg, moet ik herhaaldelijk gegevens instellen die elke keer gelijk zijn, in mijn geval: vertrekadres, aankomsttijd (altijd hetzelfde) % zekerheid. Is er een manier om de betreffende gegevens als voorkeur op te geven zodat het invullen alleen beperkt wordt tot het bestemmingsadres?
    Wij hebben deze optie nu uit staan, met het oog op computers die door meerdere gebruikers worden gedeeld. 

Terug naar planner